Livet går verkligen upp och ner..

Hejsan på er!

Nu var det länge sedan jag la in ett inlägg här, det har varit lite upp och ner på senaste tiden.. Men som tur är så är det finemangs nu hihi :D. En sak som är hur roligt som helst är att jag äntligen har fått en praktikplats att vara på nu. Jag ska vara på frisörsalongen Sol och Hår i Gnosjö. Ska vara där nu på torsdagar och fredagar och jag hoppas verkligen att det ska fungera och vara kul.
Vad som har hänt annars är att jag och min pojkvän var och såg Änglar och Demoner i Jönköping i söndags. Den var ganska hyfsad faktiskt, spännade och så..

Hoppas ni har det bra, hej så länge :) ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej..

Hoppas att allt är bra med dig!

Kul att du får vara på Sol och Hår, nära och bra med!

Maja hälsar till moster som vanligt hihi...

2009-05-26 @ 13:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0