Hemma nu från skolan..

Hej igen! Hann inte skriva så många rader innan, va i skolan nämligen och idrotten började. Vi spelade brännboll- som jag är totalt urkass på, haha:P, men det var kul ändå. Har en väldigt bra klass som gör lektionerna roliga:).
Just nu är jag i den stora staden Hestra hos min pojkvän:) och försöker göra så att bloggen ser lite roligare ut, får jobba på det nu..

På bilden är det jag och min fantastiska kompis Lisa, som hjälpte mig att få igång bloggen:) <3


Ha det bra sålänge! :DJag och Lisa, som var jättesnäll o hjälpte mig att fixa igång en blogg:) <3

Kommentarer
Postat av: Lisa : p

Jag tycker att bloggen är jätte fin... tack, du är också en helt underbar person/ vän <3<3. ps: jag väntar på fler inlägg ;)

2009-05-13 @ 13:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0