Collage!



Hej hej allihopa!

Nu var det läänge sedan jag skrev något här på bloggen så jag får passa på och göra det nu :).
Jag har äntligen kommit på ett lätt och bra sätt att göra collage. Det var Lisa som hjälpte mig att hitta ett program som heter Picassa, jag rekomenderar verkligen denna fotohjälpen :D. Tack Lisa för hjälpen!

En annan rolig sak som har hänt idag var att jag fick MVG i egelska A :D

Hej då på er ♥

Kläderna i collaget:
* Byxdress från Top Shop, ca 300 kr
* Skor från H&M, 129 kr
* Clutch från Top Shop, 200 kr





Kommentarer
Postat av: erika

oj. grattis till engelskan amanda, och tack för tipset om kollaget! kram:*

2009-06-02 @ 23:35:06
URL: http://ouppie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0