Oj Oj...

Hej!

Nu var det riktigt länge sedan jag uppdaterade, men jag skyller lite på att jag har jobbat till ganska sent på kvällen..:).
Jobbat ja, det har jag gjort på Sol & Hår i Gnosjö. Det har varit väldigt lärorikt och kul, men jag vet inte riktigt om det är min grej ändå, frisöryrket. Vi får se hur det blir till hösten sen.. Nu är det iallafall sommarlov för min del, riktigt skönt :D.
Nu är det ju redan Midsommar förresten, hoppas att vädret blir någorlunda bra, men man får nog inte hoppas för mycket. Konstigt att det alltid ska regna just denna dagen på året, haha..
Jaja, ni får ha en jätte härlig och glad Midsommar! :D

Hej då på er ♥



Kommentarer
Postat av: erika

hoppas du får en fin midsommar :)

vi får ta o ses snart tycker jag. kram på dig <3

2009-06-18 @ 21:42:12
URL: http://ouppie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0