En dagens outfit

Hej på er allihopa, hoppas ni mår bra:)
Med mig är det toppen, fast än morgonen började lite sådär. Det hela började med att jag gick upp som vanligt, duchade, fixade mig och åt, allt var helt lugnt helt enkelt. Men sedan helt plötsligt började klockan gå jätte snabbt, så jag stressade som en liten dåre här hemma. Jag lyckades bl.a. spilla ut en halv tandkrämstub över min tröja och missa bussen såklart.. Men men jag tog nästa buss och kom bara en halvtimme försent...
 
Hoppas eran morgon var något bättre, haha;) Här kommer iaf en dagens outfit!

                                 
                                                             Byxor, H&M
                                                           Topp, Canard
                                                            Klocka, Visa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0